/ Allmänt /

Kroppen värker , jag mår skit .

Dagen har varit riktigt seg !
trejde dagen i rad jag kom försent till skolan , men känner inte precis nån ångest för det .
Efter skolan blev det att glida in mot staden med gk och emma, vi har haft en redig trevlig dag på stan tycker jag allt ! fick med mig lite nya plagg hem , blev riktigt nöjd faktiskt! inte ofta man blir det inte.
tyvärr inga bilder från dagen -.-

sen har ja vart i viken.
stod och vänta på larsson och dom hemma hos eve runt nio tiden , för dom hade moppe fan .
så hör jag nått gnissla och dra sig mot marken , fatta va jag tänkte då?!
jo klart , närdom kommer så är hela jävla moppe fan pajj .
ken "råka"  köra in i fhilleoch rasse så det blev en jävla smäll .
hela ken blöder .
medans alla andra står och små gravar litesmått , hm dagens skämt eller va säger ni?
så drog jag hem med skrot högen , allt bara hänger pån .
ajja, blir nog snart bra igen , haha !

nu sittter jag här och tycker synd om mig själv .
I morrn äre  ju valborg va händer då? NAE  inget för lilla ja måste sitta hemma . fy fan vad jag hatar allt just nu !!
blir rr för min del . fanfanfan!!!!!!!!
om man bara hade lite folk som brydde sig så skulle dom va med mig i morrn kväll ...

just det , har klippt av mig allt hår med !o.0 snyft . lite tråkigt kanske. 
men hade ju inte klippt mig på två 1/2 år så behövdes kan ja lova ;)
ska ju bli blond nu med , så lite lättare då .
dock så har ja inte en bild förtillfället , men det är på G  så håll ut kik hihihi .

nej nu ska jag sova , kommer inte orka upp i morrn annars .

nattinatti♥

 

#1 / / Svärmor:

Men hjärtat då va jag tycker synd om dig, jag sa ju åt dig att inte låna ut moppen.... men det är väl vad alla tjatar om nu. Jag tror Fhille är på väg till dig nu ivarje fall ;)

Säg till om jag kan vara till någon hjälp.