/ Allmänt /

Lördag/söndag ..

Hej bloggen !
Börjar med att skriva lite om lördagskvällen !
Eve kom och hämta mig o mia vid tio tiden , då gick vi o mötte denna sen gick vi vidare hem t robin .
Hampe o robin va redan där , så chilla lite med musik ohså .
Så va vi där i nån timma  , senare vid 12 tiden drog ja eve & mia ner t vika o träffa tim kul !
Stod o snacka med han o grejjer . sen så kom dadde , gps ,larsson och garga så blev det mycke snack .
Sen blev det rätt så kallt så vi drog hem vi två tiden nån gång .
Mia blev kvar hos mej inatt somna som stockar när vi kom hem .
jajjemän , så blev min lördag.
Idag vakna jag vid kvart över 11 och då va mia borta , hon va tvungen att ta halv bussen hem .
Städa mitt rum precis och ska ta mig en dusch snart , det är ju en äcklig söndag idag hatart !
så finns inte så möe att göre men får se vad som händer senare .
Blir alltid långa inlägg när ja sitter här .. äh
Hade så länge . HEJ

Blev inga bilder från gårdagen så får bli ett bildlöst inlägg idag .
Det är smällar man får ta ibland .