/ Allmänt /

Då va det kväller !

Tror ni jag spela kubb förut ? , jajjemän det kan ni ge er fan på haha ;)
sitter med datan i soffan och bubbis kommer in med en grästrimmer vet ni? iallafall lifsfalig (?)
tar den och kör mot mitt knää, eller det va massa sladdar och inte knivar som tur va som slog imot.
men det kändes faktiskt . så kände att jag inte ville bli av med mitt huvud så gick ut till min kära familj.
Men vann vi ? nej.  Det va jag mamma & ronja mot bubbis & hugo . men dom vann , inte vi .
sågick in till min älskling igen . 
Men ahh jag har bara suttigt här för mig själv och glott på film ohså . för en gånsskull så har det vart rätt så skönt att vart hemma idag, men ovanligt att jag är hemma på en fredag ! men skönt det med ibland . 

tänkte snart gå ut och röka och sen krypa ner .      eller ?   skulle va rätt så skönt men brukar oftast bli så att jag 
sätter mig här igen. men då blir jag säkert uppe hela natten men skulle va skönt att sova lite ändå . men det märker vi ju ;) 
fråga mig inte vad som händer i morgon ,får se va den dagen har att bjuda på ...... 
säger inte gonatt än ifall liksom he-he. HEJ !


saknar faktiskt mitt gamla rum nu fast man tröttna på det när 
man bodde där. va så himla mysigt men det äre dock inte nu.....