/ Allmänt /

Måndag-28juni

Bilder från igår.


inte så bra bilder , men alltid nått !

Idag vakna jag hemma hos eve runt ett tiden skulle jag tro. blev att slänga på sig lite kläder och sen åkte jag ner
till vika och tog en glass med mallan ! det satt fint en sån här het dag !;)
åkte sen vidare ut till sandvikebergerna , det första vi gjorde va atts slänga oss i vattnet , sjukt skönt va det.
så låg i ett tag och plaska runt lite hihi . (första toppet iår för mindel)
sen kom resten av folket , och då låg alla i och plaska omkring . chill!
sedan upp och sola och lite musik på det ! va där i nån timma sen drog alla ut t grännes men orka inte
så hängde med morsan på jobbet istället , vart bjuden ¨på mat ohsånt trevligt haha .
dom kom ner sen igen så då blev det att ligga på gräset och sova/snacka/sola och allt va vi gjorde nis!
morsan hämta mig runt halvnio tiden , käka lite närjag kom hem och nu sitter jag här.
ska ta mig en dusch snart tänkte jag efter allt bad & solande idag ;)

sen sitta här heeela natten tänkte jag , "roligt" . 
inte speciellt .. menmen finns ju inget att göra sååh . 
hörde att det ska va lika fint väder i morgon , härligt !! blir nog bad då med skulle jag tro. 
just det , fick ett par shorts och ett linne av mamma idag , passar bra till vädret som vi har nu he-he. 
det har hänt idag.. later