/ Allmänt /

26 April !









-bilder från idag- (tagna av cessie)

Idag vare ju skola , efter en veckas tråkigt jävla lov . Så va rätt skönt att komma tillbaka faktiskt,ärligt allså.
är klar med allt snart,så det känns skönt . så det är jävligt slappa dagar i skolan nu , haha! + att vädret är underbart så då måste man ju va ute , har ja inte rätt ? ;) såå skönt att sommaren snart är här .
mitt lilla hjärta cecilia bjöd mig på mat idag också eftersom jag fyller 17 bast i morgon tack fina du!
efterskolan så blev de att hänga lite sen vidare upp till lejonberget för solning med mallan. fick faktiskt lite färg hehe . Vi va nog där i 2-3 timmar fan . hääääärligt ju!

Nu är hon i stan så jag hoppa av hos pappsen så länge tills hon kommer tillbaka . vi ska straxt äta lite .
dom kanske ska fira mig idag men det är inte säkert ,dom hade inte köpt allt än tihi ;) fårse hur de blir med de! nu är maten klar,ha en kanon kväll för de ska jag!