/ Allmänt /

29/4-11

Grattis till min lilla martin som fyller 17 år idag! hurra hurraaaaa:D

Den 27 varee ju jag som blev 17 då . Kan ju säga att det inte var nått speciellt . känner mig lite mognare kanske;)höhö. 18 om ett jävla år , it's sucks.
Min dag vart iallafall sjukt bra,Blev bjuden på mat på davidsson av tate & sussi,skit mycket tack verkligen! på kvällen blev det lite kalas lite av släkten kom . Några är ju i grekland o steeker..
fick massa fint,pengar & så fick ja beställa massa kläder ! *sjukt glad* hih.
har inte blivit firad av pappa o dom än men de blir ja väll nån gång antar jag!!

Idag är de fredag & i morgon är det valborg som en turk sa "va händer på valborgen då grabbar" HAHA.
jaa va fan händer på valborgen? har inte en aning . blir väl att dricka lite antar jag . fårse .
nu ska jag träffa snygga sandra en sväng,och sätta mig i solen så jag blir brun nån gång:D
kl.12.00 sänds min wix topp,lyssna för idag är de skit skojj!

bilder kommer..
nu drar jag o softar med sandriiisch . ha en kanon dag!