/ Allmänt /

I morgon är det dags för nyår!

Hej fem,sex sju? läsare! äre bra eller? med mig är det förjävligt(som vanligt allså;))

Igår var det  tjejkväll ute i fridas super mysiga stuga! Med henne,jessica,emma och mia.
Vi laga god mat,körde roliga spel och kolla på film =) Jo det va trevligt!








tackar och bockar för igår !

Idag eller ikväll har jag gått på stan med martin , malin och emma . Malin skulle ha jeans vilket blev att vi kolla i 2445 affärer (typ) tillslut hitta hon ett par eller tre par mer exakt.
Jag hitta en smink borste yey! Sen har vi kört drive in , vilket man alltid gör när man är i stor staden hehe.
Är Hos frida nu igen  (jag har ett hem för er som undrar allså) men man kan säga att jag är här rätt mycket :D
vi har precis fixat våra vackra naglar så vi är snygga tills i morgon.

Har inte en aning om vad jag ska göra , har inte lust med nått. Kanske blir en lugn  hemma kväll!
men det är dags att bestämma sig ikväll tror jag.
Hade fint då! kikar in sen  , TAKE CARE