/ Allmänt /

-ALLSÅ VAD ÄR DITT PROBLEM?

Morgonen börja ju bra..en skrikande pappa är väl det alla vill vakna med eller har jag fel? får panik.
men hann med bussen och nu sitter jag i skolan,har matte OCH DET GÅR INTE FRAMÅT!!ohhh.
Och om jag inte är hemma innan fem idag så var det kört för min del fick jag allt höra. "dom orkar inte med mig mer" jag lyssnar inte" "jag får flytta hem till mamma igen om jag fortsätter" vad ska jag göra då? snälla kan nån säga det till mig?! kan ju för fan inte bo nån stanns , vart jag än är så är jag ett helvete . kanske ör bättre om jag bara försvinner?

är det lika bra med er som det är med mig kanske ?:) haha,jaani.men jag lever ändå vaaaaaH!
har fått mina pengar idag med så kanske ska shoppa lite , och bara köööpa tills man spyr..ae spyr på det här .

men nu ska jag fortsätta med min fina dag , SKA GÅ IVÄG OCH KNARKA TÄNKTE JAG FÖR DET ÄR VÄL DET JAG HÅLLER PÅ MED ..ELLE ??:D:D

#1 / / Anonym:

Som man bäddar får man ligga Ida...Kanske bäst att tänka efter lite..O vems val är det att bo hos pappa??? O du är inte ivägen men du kanske ska ändra din attityd..För du är duktig på mycket o kan mycket o snart ska du ta körkort :) eller traktor kort beror på vad som passar där du bor så du kan ta dig fram...puss på dig