/ Allmänt /

-misstag gör alla..eller hur ?

härligt start på lovet! säger då de.. usch fy blä. känns som mitt liv håller på att rasa här!

ska inte klaga jag är van;) har mina fina också.
idag börja det fina vädret! skönt! har solat , ätigt glass på dagen med några vänner .
sen ikväll har jag vart oh badat i tjen med larsson,krille,päm och backe . + några fula gusumsbor som va där haha! aee.  kom hem runt 12 nångång . pappsen låg och sov i soffan ..ovanligt? inte ett dugg.

i morgon ska jag upp oh jobba tänkte jag, hjälpa farsan i verkstan . tjäna lite cash t vimmerby(som är om mindre än två veckor ohh!!!!) OM jag längtar fyyy fan vilket ös det ska bli där nere i år.  känner att pengar kommer behövas .  tänkte lägga ut lite bilder som jag har tagit under dagarna . så ni får stå ut med en bildbomd helt enkelt:D har inte hänt så mycket än tycker jag . jävlans massa öl har de vart såklart . alltid lika trevligt .
just de jag börjar bli ny kär.. hihi♥ dock så vet jag inte om det är så värst bra.. här kommer boomben!








lite olika från , avslutningen,larssons student , fest, mig mm.. de får räcka nu .


nu ska ja ut och röke efter en tallrik nudlar , cao!