/ Allmänt /

-Fuckin'g fredag



Den här fredagen skulle jag och mysan egentiligen tillbringat hos hennes pappa. men icke , jag har gått på stan med söta sofia och bara snackat skit . Och hängt med my och grabbarna(larsson,coffe & boden) här hos my.
Kollat på film, och åkt bil har vi gjort . JA det gamla vanliga..
men just nu sitter jag själv i my's rum elle boden ligger och sover i hennes säng ..så själv. dom andra glor på film.
fick för mig helt plösligt att jag ville vara själv en stund,lägga mig i sängen men de vill jag inte nu . Bara lyssna på music och låta tankarna sväva omkring liksom..har ni känt så? allt bara kommer tillbaka,precis allt. det är rätt jobbigt faktiskt. usch! men har ju mina öl där ute,så ska nog gå & hämta en så jag blir på bättre humör.
-klockan är ju bara barnet?
jag saknar att blogga , att bara få skriva . men har fått klagomål på de egentligen ska jag ju inte bry mig det är min blogg.  Men har inte en jävla aning om vad jag ska börja skriva om så om ni vet nått så kan ni ju skicka en liten hälsning hah.
tjock hals har jag med,lock för öronen och förkyld + lite hosta på de! härligt härligt. har vart så här en månad nu .
fyyyyy ffaaaaaan!
emty room next -love it

i morgon ska vi till mysan baba iaf , gött! PUSS