/ Allmänt /

16 maj -11

då va man tillbaka i skolan igen.. jobbar som en idiot gör jag med , grym allså!
min helg har vart rätt slapp tycker jag allt . I fredags var det fest hos sandra i stan,jaa de va lyckat till en början iaf! tog tre bussen hem till pamela , sov allså där .
Resten av helgen har vart rätt så lugn, jag pch pam har mest sovit i ett kolsvart rum sen i lördags..haha.
just det , i lördags så tappa jag min mobil i vattnet så nu ligger den på botten .jävla tur att den har simkort! höhö.

det va mer den här " fan vart är min mobil,tänk om jag har tappat den i vattnet!" vänder mig om..smack ser den flyger ner oh försvinner .. jävla helvete . På mitt minneskort hade jag allt precis ALLT På! sen flera år tillbaka..
men nu har jag ny mobil och nytt nummer igen iaf. *suck*

Nu har vi lunch rast men jag sitter och jobbar på med matten,inte mycke kvar nu :D yeeey.  bra va ?
men hungerig som ett as är jag fan.. + att jag har tappat bort mitt bankkort (med 500 på!) + mitt fucking busskort ! höööör ni elle ? de går inte bra för mig nu.  nu ska jag jobba på,



livet är inte lätt..