/ Allmänt /

-så här såg jag ut idag







slappt och skönt! - min stil

Sitter i hemma i soffan och kollar på lite program på tvn. Ska hoppa in i en dusch och raka mig tänkte jag;) det behövs så ska bli super skönt! mami med karl är ute på håskö vilket innebär att jag är själv hemma tills i morgon.
wihuuu! men.. inte så kul att vara hemma så tänkte hitta på nått . men har no idé vad!!
har några val

*antingen åka till håskö till mami
*åka till emelie och mysa hela kvällen
*dricka med oscar med co. ute hos han
*åka till gusum och träffa team 95
*eller va med evelina . dock så verkar hon inte så sugen på det..

kanske är hemma och tar hand om mig själv lite. men det låter faktiskt inte så kul! måste till viken och köpa cigg med. kommer nog dyka upp här senare ! så håll utkik my friends

pusss babes