/ Allmänt /



Det här har min fina syster hålls med :D oh va du är bäst..och gott var det med!



Min fina släkt från ringarum kom och de överaska mig,vart skit glad! :D Fick så mycket fint alltså,är riktigt nöjd med allt! (ok..om jag fick en iphone så skulle det blivit ÄNNU bättre tss) men jag är verkligen super nöjd!!


Det här fick ja av min faster & kusiner,tackar & bockar!↑



Den här underbara ringen,blomman och presentkortet på stadium fick jag av min fina far med familj♥ Så nu ska jag köpa träningskor och lite smått och gott,kanon ju!



Och allt de här fina fick jag av bästa farmor & farfar,jag som behöver smycken med! så sjukt bra och såå nöjd :D♥


Och ännu mer smycken av gulliga ronja,ohhh så jävla fint :Dtackar & bockar!



Det här fick jag av mor min och familjen,ett jätte fint armband och snygga blommiga shorts till sommarn och ett u ringat linne vid ryggen + byxorna som vart skapligt dyra och skapligt stora..fan!

Har somsagt haft en jätte bra kväll med släkten,har inte tänkt på hur lyckligt lottat jag är förns idag..Man ska ta vara på dom man har omkring sig innan det är försent! usch nu ryser jag..
Är verkligen super nöjd,kunde inte blivit bättre(förutom iphonen)haha gud vad jag tjatar!

annars då? Idag fyller jag 18 jävla bast..Inte nån speciell skillnad förutom att jag får supa mig full på krogen och köpa mina egna cigaretter haha..men det är ju såklart skönt så nu är jag ett bekymmer mindre för vissa he he.
Det är inte bara jag som fyller år idag,utan min fina,underbara helt fantastiska vän evelina fyller 17 år grattis till dig bästa du!♥

Tror ni jag har stressat ikväll?
Jag har inget att ha på mig till skolan i morgon(man vill ju se lite bra ut när man fyller år..) och så ska jag fira valborg och bo på håskö tills på tisdag så jag har hållt på och packat vilket går helt åt skogen. Och i morgon eftet skolan ska jag gå på stan sen vidare till sörping för att börja fixa kvällens bravader vilket innebär att jag måste ta med mig all dricka?!?! kläder o skit till skolan. Jag  kan ju inte ha en full väska full med sprit med mig till skolan i morgon? jag är helt virrig just nu..funderar på att ta bongen och röka fet så jag lugnar ner mig lite..ha ha ha nej men ni hajar läget va?

Nu måste jag sluta babbla om jag ska komma upp i morgon..oh. Nattinatt!