/ Allmänt /

JAG KUNDE DÖ FÖR DIG MEN NU ÄR DU DÖD FÖR MIG

Sitter i soffan och vräker i mig chips och cola..har också ätit lite godis. outch! Det blev en sån dag idag idag idag.
ok..det blir inget mer sånt. ska bygga upp 40 kg i muskler innan sommarn. annars då? haft en fullspäckad dag?
min har vart skapligt lugn.. softat.Ätit.rökt.legat under täcket.promenerat.bytt tampong.druckit cola.bytt tampong.

Kom också att tänka på att det inte alls är långt kvar till vi åker till egypten!:D har inte sätt fram emot det så här som jag gör nu. Har nu sätt hotellet vi ska bo på..waaa vilket ställe! GRYMT. ska blir hur jävla skönt som helst att bara vara borta i värmen och stänga ner omvärlden ett tag! ligga på stranden med en kall öl i handen och bara va tänka "ser dom mina fina former nu eller måste jag röra lite mer på mig" ska bli så skönt!

Nu ska vi ta en kväll promenad med kuttz innan jag slänger mig i sängen och slår på en film♥


emelie och jag i vimmerby -08 !