/ Allmänt /

LITE 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

spela in p-rulle

Hur har ditt 2013 varit?

Både bra och dåligt. mest dåligt ofc

Blev du kär i år?

ye buddy

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

22/4 min baby var i Sverige <3

Vad är din största framgång 2013?

pass

Bästa köpet?

JB biljetterna ofc . mina gaddz <3

Vad spenderade du mest pengar på?

alkohol,mat och ciggos (daah)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

skulle bli tjatigt om jag sa Justin . men Justin

Vilka låtar kommer påminna dig om 2013?

folkrace lol

Vem har du umgåtts med mest?

min syster . Evelina . albin. josefine.hampus.frida.jocke. malin och många mer ofc

Har du haft ett förhållande under 2013?

förhållande o förhållande gos kanske

Vart reste du under 2013?

husvagnsemester till Vimmerby mina vänner!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

bra förhållande och bikinikropppen och pengar skulle vara kul

Vad gjorde du på din födelsedag?

festa sig med mina vänner . helt plösligt kom Aina

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

en jävla massa saker

Vem saknade du?

pricken över it så att säga

De bästa nya människorna du träffade?

träffade inga nya :/

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

sluta ät , fetto . skaffa dig ett jobb och egen ekonomi innan soc äger dig snorunge


/ Jan-Aug 2013 . måste erkänna att jag saknar sommaren lite =) Nu är det snart slut . välkomnar 2014!