/ Allmänt /

LITE VERKSTAD

Jag tror ingen förstår hur mycket jag ladda mig själv för att kunna gå upp till människorna som kom till oss förut. I mitt rum har jag min plats vilket är rätt förståligt. Men när jag hörde att dom gick ner för att kolla på tv rummet så fick jag panik så jag släckte ner och lossas som jag inte var här. Drack upp ölen och ville att dom skulle gå upp . 
Men så sprang det in små ungar och vuxna in i rummet och jag vet inte hur jag ska bete mig,hur jag ska stå,hur jag ska hålla händerna. Sen kan jag börja stamma och inte få fram orden i vissa ord. Att det kan bli så,för några år sen skulle jag sprungit upp och bara vart mig själv . 
 
I allafall när jag kom upp skulle vi käka och alla börja hälsa osv då. Sen frågar en pappi till ett barn om jag kunde byta plats för han inte våga sitta med dom andra och självklart kunde jag göra det! Tog min talldrik och skulle ta mat går in i köket där det är mycket liv och trångt som fan,tar lite mat och mitt största problem är att äta ihop med folk . Sen frågar rasmus vart jag ska sitta för att det är fullt och jag säger att jag äter på mitt rum det är lugnt . Så ger jag pappa talldriken o ber han hämta resten av maten till mig,sen börjar alla härja och säga att jag ska sitta där o där och om jag vart arg för jag skulle byta plats "ida,ida,ida" Då bröt jag ihop och sprang ner i rummet.Där jag bröt ihop ännu mer. Så kommer pappa efter och börjar trösta mig och då brast det ännu mer. tror ni det är lätt eller? Att sånna små saker kan göra en så mycket. Hur det tar på en att sitta hemma år efter år. Det skadar en alltså.Vissa tycker jag ska sluta larva mig,beté mig som en fem åring osv. Men med för mycket folk runt omkring en och man får inte ihop allt i huvudet eller inte får ihop orden är det fan inte lätt. Det sluta alltså med att jag satt i mörkret och åt . Och Tyra kommer och sitter med mig och vet inte vad som händer och att hon vill med mig om jag ska någonstans. En mamma där uppe trodde jag vart arg för att jag fick byta plats vid bordet men då berätta pappa läget och ja hon sa att jag var tvungen att börja jobba på det och att hon vet hur det är. 
 
Tog med mig Tyra ner till farmor och farfar . Fick mig en dosa cigaretter,satt mig i soffan med lite godis och lets dance. Så det vart rätt bra tillslut.=) senare kom markus och så körde han hem oss. fin grabb det där. 
Nu sitter jag och lyssnar på linus svenning "let her go" döör så bra han är !! Jag vill gosa ner mig i sängen med honom eller någon . Men det blir väl jag och instagram inatt igen . =) 
 
 
/ sluta sparka på dom som redan ligger