/ Allmänt / OUTFIT /

30 APRIL

Hahah !! Varför blir aldrig hoppbilder lyckade? Mina blir aldrig det i alla fall .. herregöwd vad det blåste meeen det var hur varmt som helst ju ..! Valborg & allt idag,ska inte fira det något speciellt . Kommer ihåg förr,jag hade faktiskt min första fylla på just valborg ute i centrum ....svin kallt . Halsa ren sprit och var allmänt fjortis hahah . Var själv hemma så drog med en skara hem till lägenheten,folk duscha med kläderna på,spydde ner min säng, jag höll en kniv mot strupen på en tjej och bad henne hålla käften rent ut sagt. Damn :D min bästis var ihop med mitt ex på den tiden strax innan vi fann varandra, vilken tid ! Kul hade vi. Ibland ångrar jag att jag inte bloggade på den tiden ! ! det skulle vara sjukt kul att ha det i arkivet . Ibland är man efterklok . Nu är min bror 15 och ska fira valborg....antingen spårar det eller inte haha . Not mah bizzies ! 
 
Jag spenderar den nog med bästisfestis ikväll . 99,9% säkert. Snart slutar jag då blir det wakt in i duschen ..