/ Allmänt / MY LOVE / Vimmerby /

11 JULI

Nu så,nu så kommer en drös med bilder från vimmerby =) som ni har längtat va? Sjukt trevligt hade vi i alla fall . Tur med vädret tycker jag . Gick dock inte så bra för freddie i år,stackarn! Men han har ju visat vilket talang han har ändå liksom höhö..grillade och gick omkring & mingla en stund på kvällen innan vi åkte hemåt ! Det blev ett litet sug efter alkoholen trots allt men när jag hade pratat med folk och knallat lite så gick det över . Ni tycker säkert det låter helt fucked up men det är jobbigt ibland faktiskt . 
 
I torsdags åkte jag och några grabbar till grönalund ! ! Så snart kommer ett litet inlägg om det upp :) våran kväll igår spenderade vi hos svärmor & svärfar + robins syster med familj . Så idag när dom är ute med båten så passar vi på att vara här , han klipper gräs och jag sitter fridfullt och kollat på samtidigt som jag skriver här haha . L I F E .