/ Allmänt / WILLE 1 TILL 2 ÅR /

15 MAJ

Idag är det din dag min älskling . Idag blir du två ...TVÅ ÅR ! Hur fort går det? Vart tar tiden vägen? Du är det bästa som har hänt mig . Du är det finaste som någonsin kommer gå i ett par skor . Du är ljuset i mitt liv . Det finns ingen som dig . Jag skulle inte vara den jag är idag utan dig , meningen med livet är du . Och jag som trodde att jag aldrig kunde älska mer , älska någon människa så otroligt mycket som jag älskar dig . Att man kan känna så otroligt mycket för en så liten människa. Du kom precis i rätt tidspunkt i livet , att jag fick äran att vara din moster är det finaste jag någonsin varit med om . Jag ser fram emot att få se dig växa,bli en stor kille och lära dig allt jag kan(det din mamma tillåter såklart..) Jag kommer alltid finnas där för dig , hjälpa dig , stötta dig i tuffa stunder , skydda dig mot allt så länge jag kan och är i livet . Jag kommer alltid stå bakom dig i vad det än handlar om . Och stötta dig i dina val du väljer när du blir äldre . Min kärlek till dig är obeskrivlig , jag hoppas du en dag kommer förstå hur mycket jag älskar dig . Och alla andra runt omkring dig . Du är värd det bästa . Idag ska ska vi fira dig , så vi syns snart . Love You . / Moster