/ Allmänt / HOME /

29 NOVEMBER

Hello ! En bild från min kalla men sköna promenad igår, eller det är inte så skönt när man verkligen fryser hela vägen runt . Man vill ju bli varm efter en stund liksom . Ska ge mig ut snart igen , but first coffee ! Jag är i en svacka just nu , både med mig själv och saker runt omkring . Jag känner att det kommer släppa men det är väldigt jobbigt just nu . Jag behöver skriva men får inte ihop någon text , jag vill få ut det så en liten del släpper . Jag måste sätta mig ikväll . Spelar ingen roll hur luddigt det blir känner jag . Det är jobbigt , förjälva jobbigt att avky sig själv så här mycket . Min älskade sambo,pojkvän , mitt allt vet om det här men kan ju såklart , inte göra mycket åt det . Han dras med i det . Jag lider med honom för tillfället . Jag vill bara skrika förlåt att jag är så här , men jag kan inte "skylla" på annat en att det är mig själv som gör mig så här . Ja , en svacka just nu !
#1 / / Longevity - en blogg om hälsa:

Man har sina perioder, hoppas det blir bättre snart