/ Allmänt /

30 SEPTEMBER

Här ligger jag nedkrupen i sängen med min brors tröja på , med ett stort blockljus tänt och invirad i täcket . Man skulle kunna tro jag är sjuk men så här är det bara att vara Ida . 98% av tiden fryser jag . Galet! (ok lite extra mycket idag..) Tänk vad Robin får stå ut med på nätterna , mig liggandes flåsandes i nacken för jag fryser .
 
 But...here I'm ! Det är inte ofta jag uppdaterar på natten eftersom klockan inte för slå över 00....ena stunden har jag tänk slänga upp något ena orkar jag inte ens ta upp telefon för att göra det . känns som jag måste skriva massor om jag väl ska uppdatera . Känner mig tvungen till att skriva(samtidigt som jsg vill skriva hur mycket som helst , men det går inte ihop i mitt lilla huvud så lägger mig ner och andas istället) , likaså instagram . Fan , släng upp en bild bara så får dom lista ut själva vad du hålls med , typ! jaaaa. Så ni vet . Fotar aldrig heller så blir besviken på mig själv . fan . Jag har världens bästa liv i ett underbart hus med mannen i mitt liv , min familj , syster och Wille . Men sakerna på sidan om som jobb , hobby och körkort styr jag med om dagarna . Ifall ni undrar! Tänker inte vara borta från bloggen så här länge . Mår inte bra . Så något ska jag se till att slänga upp om dagarna . Puss!