/ Allmänt / WILLE 3 TILL 4 ÅR /

28 JUNI

En tripp till gamla Linköping var ju inte igår ! Om jag ens har varit där ...mja,har ett suddigt och svagt minne som gömmer sig . Men oj så mysigt det var , älskar alla små hus och dom gamla sakerna man kan köpa . Skulle kunna gå omkring i varenda en i flera timmar :-) Häst och vagn är något jag skulle ha gjort , det ser så härligt  ut . Det kanske jag skulle börja med här hemma? Tänk vad trevligt om det var så än idag , så billigt ni! Vi har i alla fall haft en mysig dag <3 Min syster är en rastlös själ . Jag kan ofta vara det , men jag nöjer mig med en frappe hemma i soffan då . Hanterbart alltså . Undrar vem hon har fått det ifrån , om vi har någon död släkting som ligger och vrider sig i graven just nu =) Nu ska jag ladda opp för en arbetsdag i morgon! Undrar:om Wille kommer sätta upp alla våra pussbilder i hans rum när han är i tonåren?