/ Allmänt /

28 NOVEMBER

(null)
Nu är jag människa igen ! Har sovit och druckit kaffe sen jag gick i av igår . Så har gått mellan soffan och köket hela dagen alltså , ljusen har varit tända sen tidigt :-) snart åker morgonrocken av för jag ska hämta min lilla älskling på dagis ❤️ äntligen! Jag säger alltid att så här länge har jag aldrig varit ifrån honom men nu , nu har vi fasan slagit rekord . Då förstår ni min saknad . 
—————————————————————
Förresten . Igår åkte pappa & jag in för att träffa farmor inne på sjukhuset . Blir känslig som fan nu när jag skriver bara. Jag kände att de kommer kännas bäst annars skulle jag ångra mig när det är försent . Jag grät hela besöket(försökte vara diskret såklart) hon frågade till och med om jag var trött , kanske hon kände av det . Hon tog min hand , klappa mig på kinden när hon förstod att det var jag . Sen tappade hon tråden . Att höra att hon ville hem , se hur mycket hon försökte ta sig upp , höra hennes smärta och knappt höra vad hon sa förstörde mig . Pappa satt vid hennes sida hela tiden och höll henne i handen , det fick mig gråta ännu mer . Känslan när vi gick där ifrån , tänk om det var sista gången nu? Jag bröt ihop så jag kunde inte få fram ett ord . Pappa höll om mig , han grät . Det är så jävla jobbigt . Min älskade lilla farmor  , om jag kunde ta bort din smärta .