/ Allmänt /

5 OKTOBER

Det gick visst inte så bra att vara tillbaka , det ser jag de :-)) men livet kommer liksom i mellan ..I tisdags på min lediga dag så hängde jag med min Beatrice , vi stannade till i stan så jag kunde springa in och fixa min två naglar som jag lyckats ha av på mindre en sju dagar . Det är annorlunda att inte ha stumpar(?) på fingrarna längre . Sen åkte vi och små shoppade lite "bra att ha saker" som vanligt . Min kära vän går igenom en tuff period just nu och jag vill finnas där för henne dygnet runt <3 Senare på kvällen åkte jag , syrran & en kompis in till stan igen , köpte med oss spicy hot och åkte hem till oss för att mosa i oss alltihop . Såna kvällar mitt i veckan är fan guldvärda . Sen har dagarna varit rätt lugna , precis som höstdagar alltid är . Idag har jag haft besök av Cimsan en stund på förmiddagen , alltid lika mysigt . Nu - har jag vaken natt på jobbet . Sen - väntas en ledig fredag med bl.a mina tjejer!