/ Allmänt / HOME /

11 APRIL

Har min fina mor att tacka för dessa blommor :*  hon kommer alltid med något fint , fast hon inte behöver. Hon är allt bra hon. Min mamma. Dock ska det bli spännande att se om jag reagerar på dessa liljor , jag har aldrig känt av något förut förns förra året när jag fyllde år och fick jätte fin bukett med lijor och jag kände mig helt plöstligt hängig och mina ögon börja rinna och jag kunde inte se. Vad fan är det nu tänkte jag? Kollade(höhö)allt i huset sen fick jag bara en tanke att jag slänger ut buketten ute bara för att . Och det försvann?! Det var dom "röda små sakerna" i blomman , I guessing. Men dom är - blir så fina så jag ska ha dom på bordet :-)) Så får vi se! Annars så har jag haft en riktigt härlig dag. Jag hittade lite blommor som nu står utanför , tänk vad lite grönt kan göra egentligen...för mycket. Mötte upp Cim & Ollie och så åkte vi hit , där vi spenderat resten av kvällen. Älskar't . Sen ringde jobbet och frågade om jag kunde ta en dagspass i morgon istället för kväll och jag bah JA! Så jag är gladerrr.