/ Allmänt /

11 APRIL

OM jag är nöjd med min nya jeansjacka?! Har viljat ha just en svart ett bra tag och nu kände jag att det var läge. Men det är inte riktigt dags att använda den en , vill vänta ett liitet tag till :-) har velat mellan om jag skulle ha en kort jacka eller en lång , det är ju skit snyggt med en lite längre också men så blev det en kort! Jag är nöjd. Kanske blir en längre till sommaren också hehe...
 
Idag är jag ledig innan jag går på helgen igen. Men att sova ut blev det inte idag , Mysan kom och åt frukost och drack kaffe med mig i morse vilket var trevligt. När hon hade åkt så började jag tvätta utemöblerna , putsa fönster och göra rent ute. Lagom när jag var klar så kom min mamma och Wille ut för att umgås idag,mysigt♥ Vi ska snart åka och kolla på blommor , som jag har längtat HAHA. Måste ha något utanför huset bara , ser så sjukt trist ut som det är nu(!!) Fårse om det finns något tåligt för Ida. Ikväll väntas lite häng med Cimsan en stund också , hur bra Onsdag?! 
 
 
 
#1 / / Angelica Wåhlin:

Den ser helt galet snygg ut :)