/ Allmänt / WILLE 3 TILL 4 ÅR /

4 APRIL

Mina finaste♥ Här låg dom och mös när jag och C stannade till efter en förmiddag med fika hos oss ,  mat på stan & lite shopping. Cim fyllde ju år igår(grattis igen min böna) så vi firade det men en dag hon & jag. Älskar att vi är så nära varandra och älskar henne. Lilla W har feber, så inatt sover han hos moster. Jag är ändå ledig i morgon så då kan Mamma Emelie få jobba istället :-) Varje onsdag så har min familj+Tove "familjedag" meen jag jobbar ju typ JÄMT då men idag kunde jag få hänga med dom också. Dom kom ut till mig och gjorde fruktsallad och umgicks den här veckan , mys! Dock saknade vi Moster Cissi. Next time. 
 
Nu sover min prins i våran säng, håller koll på honom så han inte blir varm. Vårat duntäckte gör det ju inte bättre precis , han har burrat in sig rejält haha. Men ena stunden kan han frysa och andra svettas . Min stora prins står just nu och lagar mat , är det inte godare att äta på kvällen?