/ Allmänt / WILLE 4 TILL 5 ÅR /

13 AUGUSTI

Godkväll people! Nu är det Måndag igen och ännu en vecka har börjat. Så igår såg jag till att avsluta helgen på det absolut bästa sättet , nämligen fika och häng hos mina favoriter♥ Ibland går det för lång tid mellan varven,jag kan knappt sova i omgångar för jag saknar Wille så enormt mycket. Om jag skulle förklara vad livet var för mig så skulle svaret vara Wille,thats it. Lyckan han ger mig i allt går inte att beskriva , om det är något jobbigt som tycker upp så funkar det alltid att tänka på honom så blir det genast lättare. AHH I LAV JU! Vi hade lite egentid och tog en promenad till kanalen och åt glass(jag tog en vanlijlatte,SÅ god!!!) och bara satt och pratade om allt,verkligen allt. haha älskar det. 
 
Idag har jobb stått på schemat. En lång dusch när jag kom hem, sen middag och nu häng i soffan. Det är mörkt ute,något svalare inne och regn i luften. Can't wait.