/ Allmänt / WILLE 3 TILL 4 ÅR /

16 FEBRUARI

Frrrredag ! Men , jag tar helg på söndag så kan ju inte säga att jag har en riktig fredags-feeling . Lämnade mini på dagis för en stund sedan och jag är visst lite känslig , saknar honom redan ....men vilken mysmorgon vi har haft . Han är så fruktansvärt duktig och enkel att ha , han är så stor nu och gör så mycket själv och att vi har så himla rolig ihop . Skrattar hela tiden i hans sällskap "nu skojar du med mig va" säger han hahah. Eftersom vi har sån tur här hemma , så självklart så försvann vattnet här hemma vid ett inatt när han vaknade till . Han satt och mös med oss i soffan en stund innan vi gick in till sängen och la oss igen . Här ser ni bara vilken duktig pojke vi har - 
Wille viskar: Välling 
Jag:Vattnet är trasigt älskling så du kan försöka somna utan välling 
Wille: Aa , hutte kan laga motorn i vattnet i morgon 
Jag:Ja det kan han göra , nu sover vi 
Så går det en stund . 
Wille viskar: Telefonen då
Jag:Nej nu ska du ju sova och han kollar på mig och nickar till sen somnade vi . 
När han kollade upp på mig den sekunden så kände jag en varm känsla i hela kroppen . Min skatt , som förändrade mitt liv för fyra år sen har blivit så stor och redan så klok . Det går inte förklara känslorna för honom , man måste helt enkelt uppleva det själv ♥ Att jag somande brevid honom var inte riktigt meningen men det var det värt när jag blev väckt i morse . Och tillbaka till vällingen så var inte vattnet igång i morse så vi fick en flaska vatten av grannen...men alla var nöjda och glada och det är huvudsaken .