/ Allmänt / MY LOVE /

16 JULI

ÄLSKAR. Här är några bilder från när vi tog båtarna ner till Valdemarsvik för några helger sen,hur underbart är det inte då? Att Robin kom hem med en båt var nog det bästa som kunde hända denna sommar. Vi har spenderat nästan varje lediga dag ute på havet. Våra vänner med deras båtar och vattenskotrar , det är verkligen livet. Ni som vet ni vet. :-)
 
Nu ligger jag och kollar på mina grabbar här brevid mig i sängen. Den ena sover och den andra kollar på klipp. F*n så mysigt. När jag hade sluat mitt(galet varma) pass på jobbet så kom jag hem lagom till att mosters hjärta var hos oss<3 Han sover här inatt eftersom syrran drar till polen på semester. Dock har jag inte dugit så mycket ikväll utan det är "hutte"som ska hahah,så ikväll fick han natta och underhålla. Gick kanon. Älskar att Robin är en stor trygghet i Willes liv också. Det värmer i hela kroppen när jag ser dom tillsammans. Nu: måste jag sova ,lär bli tidigare en vanligt i morgon...