/ Allmänt / WILLE 4 TILL 5 ÅR /

17 JULI

Vilken mysig dag vi har haft! Wille vaknade vid nio(!!) idag , så himla skönt...så åt vi frukost och mös en stund på morgonen innan vi packade in oss i bilen och körde mot Söderköping till utomhusbadet. Alltså det är ju så bra? Dom har massa olika pooler att välja på och allt möjligt till barnen.  Där hängde vi med min saknade vän Eve , Filippa och mormor susanne. I fleera timmar var vi där och badade,fikade och bara va. Så skönt :-)) Och fan vad jag har saknat Eve. Det är galet. Livet måste ha kommit jäkligt mycket i mellan? Nu är det dags att börja umgås som förr igen. Ja det kanske inte blir dygnet runt hehe....men så gott som. Men sen var det i alla fall dags för min lilla älskling att åka till sin pappa så efter pusskalaset åkte jag hemåt och styrde i värmen.
 
Nu:mys med min stora älskling
 
#1 / / Sarah:

Vilka härliga bilder :)