/ Allmänt / FAMILY /

8 JUNI

 Vila i frid älskade farfar❤️ Idag samlades vi alla  i kyrkan igen,som för 6 månader sen fast då satt du med oss. Idag sa vi vi farväl av dig. Usch. Fy fan. Fan så sorgligt. Det var så jobbigt att veta att du låg i kistan framför mig. Det var som att jag såg dig ligga där helt lugnt och stilla. Men din smärta var helt borta. Nu slipper du ha det jobbigt mer. Även att vi alla grät så var det samtidigt så himla fint , det ekade musik i kyrkan mellan prästens tal. Jag satt mellan Pappa och Robin , så det kändes skönt. Pappa & jag höll varandras händer när första låten spelades. Då brast det fullständligt för mig. Låten,kistan,blommorna och pappa. Min älskade pappa. Att se han vara så ledsen gör ont i hela mig. Att han nu har mist dig och farmor på så kort tid är så jävla tufft. Så nu får du fasan vara med fast där ifrån du är nu. ok?:) Du kommer alltid vara saknad och älskad. Pussa farmor en miljon gånger från mig.