/ Allmänt / WILLE 3 TILL 4 ÅR /

18 MARS

MEN HEJ! Blir chockad varje gång ni är inne och läser dag efter dag när det är  helt tomt här inne. Min jobbhelg håller på att lida mot sitt slut, snart får jag också ta helg! Så därför har jag inte haft så mycket att uppdatera om men , innan jag gick på mitt pass i fredags och dagarna innan så har jag haft många besök på landet. Min far har kommit på kvällsfika så bara vi har fått hänga lite<3 I Torsdags hade vi den här lilla älsklingen hela dagen hemma och som alltid är han så himla duktig och rolig att ha. Under dagen droppa även Malin & frida in hemma , såå länge sen(!!) så vi fikade och pratade ifatt lite. Uppskattades som bara den. Sist men inte minst så kom min kära mor också, haha inte ofta det är "fullt hus" . Men jag älskar’t :-) Och att sen gå på en jobbhelg med världens bästa kollegor är ju inte direkt fy skam! Men nu, nu har jag tagit helg. Sambon står just nu och lagar sen middag och jag kollar på film. Som det ska vara alltså. 

#1 / / Anonym:

O mig glömde du😁