/ Allmänt / HOME /

9 MARS

Hej och kul att ni fortfarande tittar in här hehe...men just nu känner jag den där ro'n för att sätta mig och uppdatera lite . Den här veckan har varit full ös , har haft mina första möten i arbete någonsin tror jag så min hjärna har fått jobba lite exta än vad den är van vid så jag har fokus på typ mitt kommande liv just nu . Men det är självklart roliga & postiva saker som händer så det är bara bra.:-) Jag behöver bara "få ihop" det så jag kan andas också. Det är rätt viktigt har jag hört. 
 
Annars så är det fredag och jag är ledig , går på mitt pass i morgon så idag tar jag det bara lugnt. Robin åkte rätt tidigt idag för att fixa allt innför spelningen ikväll , hur typiskt är det att när jag är ledig så jobbar han och tvärtom?! Vi har haft det så rätt länge nu , vet inte när vi låg på varandra och kollade på en film och bara var senast!! Men posititvt nu , det är ändå bra och när vi väl gör det så uppskattas det som fan . I alla fall , min älskade moster kom ut förut för att fika och umgås.♥ Hon hade med sig rosor , grillad kyckling(!!!) perfekt när man inte orkar eller kan laga mat .... och kaffe , som alltid tar slut även att det bara är jag som dricker! OM jag uppskattar det . Världens bästa moster , så glad att vi är så nära varandra . Hon är en av få som förstår mig till hundra prosent och tar mig som precis som jag är. Så nu känner jag mig inte lika ensam längre haha och är redo för en kväll i soffan!