/ Allmänt /

10 NOVEMBER

Denna helg spenderar jag ensam , så jag har bara legat i soffan med tända ljus och styrt lite men annars har jag absolut inte gjort nånting. Vilket har varit väldigt skönt ,jag har inte haft den där rastlösa känslan i kroppen som jag annars har när jag bara är hemma om dagarna. Men i eftermiddags så behövde jag komma ut lite så jag åkte ner till Söderköping och plockade upp min syster för att handla farsdag present till våran kära far! Det är ju i morgon. Passade även på att handla till svärfar, för att Robin ska komma ihåg det är lika troligt som att jag skulle kliva upp 05 för att ta en promenad en söndagsmorgon :-) Sen tog vi en behövd fika på Habibas som just nu är en stort favorit. En vanlijlatte och creps med nutella /banan/hallon,kom igen?! SÅ sjukt sjukt gott!! Vi bara satt där och pratade medans vi slängde i oss detta. Jag är så tacksam att just jag fick en storasyster , att jag fick just henne. Hon har blivit min absolut bästavän , jag kan öppna mig om precis allt till henne och hon finns alltid där oavsätt vad. Hon förstår mig,hur jag funkar. Hon har alltid gjort det och accepterar det. Nu när jag börjar skriva så skulle hon behöva ett helt inlägg från mig känner jag. Fan vad jag älskar henne. Vad som en händer , hur dåligt allt en är eller hur bra det är så kan jag alltid räkna med henne. Så länge jag lever? Hon kommer liksom alltid vara ett stenkast bort. Vare sig hon vill det eller inte så kommer det vara så haha! ok tror alla vet att ja luv ju gurl. Jag har i alla fall haft en väldigt bra Lördag. I morgon är det söndag. Godnatt.