/ Allmänt / WILLE 4 TILL 5 ÅR /

13 SEPTEMBER

ÄNTLIGEN!!! Vi hade väldigt mycket att prata om(och miljoner pussar) efter i stort sätt två veckor ifrån varandra?! Det är helt galet. Det borde inte ens vara tillåtet känner jag. För usch vad dåligt jag mår när det tar sån tid,men ibland klaffar dagarna inte alls och sen är han iväg och jag jobbar 99% kvällar...då han sover. Men idag hann vi med en fika på Habibas , and yas vad dom har gofika där! Som alla vet är jag såld på vanilj latten med idag provade jag hasselnöt-latte. Om den var god? JA. Älskar att jag nu har två saker att välja på haha. Vardagslyx efter en jobbdag att åka iväg och ta en fika med mina älsklingar. <3 Behövdes nog mer en någonsin.
 
Måste säga grattis till min älskade lillebror idag som fyller 18 år(!!!) min lilla plutt♥. Syrran får nog ta med båda sina bröder på en runda snart.