/ Allmänt /

16 SEPTEMBER

Huur fort har inte helgen gått egentligen? Eller det gör väl varenda en...det känns som jag skulle behöva några extra dagar att samla energi på. Att förra veckan var hur lugn som helst spelar inte in ,det känns som det har gått i hundra därför skulle jag behöva sova tre dygn känns det som. Jaja! Min söndag har i alla fall spenderas med familjen ännu en dag<3 I förmiddags gick jag och syrran och handlade till våran bror så efter det var vi värda(eller tror vi behövde den tiden) en varsin vaniljlatte och en promenad. Hon i kassan bah"vill ni ta med er en creps också?" Vi kollade på varandra och bah "eh JAAA" Så där satt vi på bänken med en varsin latte och delade på en creps med nutella och bananer!!! Såg ut som vi var på dejt hahah. Men alltså SÅ gott eller?! Mysigt var det. Sen åkte vi neråt för att fira våran älskade lillebror som fyllde 18 härom dagen. Fikade och umgicks. Jag stannade kvar enda till kvällen för att hänga med pappsen lite. Fina pappsen. 

Nu: myser jag och kärleken innan vi ska sova. I morgon börjar en fullspäckad jobbvecka!