/ Allmänt /

4 JANUARI

Ber om ursäkt för att jag uppdaterar vid midnatt varje dag, men det är ju bättre en inget alls? Har en stor ide torka så det är svårt att få ihop flera inlägg just nu! Men de kommer nog tillbaka. Annars så har jag haft en väldigt lugn och skön Fredag , har gått en kvällspromenad med podden i öronen och sen suttit och kollat på Hajen 1 & 2 som gått på tvn ikväll. Älskar dom filmerna plus jurassic park och lejon kungen. Det är filmer jag kan kolla på om och om igen utan att tröttna haha!! En annan grej, ni vet mitt beroende av vanlij latte?? Köper ju typ det jämt när jag är ikväg...dyrt i längden ja. Nu har jag lärt mig att gör det hemma, FARLIGT. Alltså det är precis lika  gott , herregud så gött att smutta på det framför en film. Sen kan jag ju ta världens största mugg också, för jag väljer :-)) Men eftersom jag har ett nyttigare liv nu så dricker jag det faktiskt inte varje dag. Men i morgon bitti kommer Bea över och då har jag lovat henne att göra det till oss så. Mys<3