/ Allmänt /

-Bed time , alone


Nu är jag tillbaka mina vänner! har inte haft nån tillgång till dator idag(mer än i skolan) så därför.
Åkte hem efter skolan som jag sa,damsuga lite somna runt fyra. vakna vid sju av att moster hoppa på mig!haha.
-fan vilken dålig fjädring du har i sängen , jotack;) blev att fika och prata lite.
åkte sen till gusum träffa emil , mallan & martin och nu sitter jag hemma hos pappa ska straxt krypa ner. ser fram mot moppe turen till skolan i morgon,verkligen! eller inte . har också väldigt mycket i huvet just nu,ska skriva lite om det i morgon tänkte jag..



↑ två bilder från idag i skolan, på grapparna.

I lördags var det 20 års fest! hos rasmus . mycke trevligt folk,och så var det nog världens största tårta! den var enorm allså. blev några glada miner . hehe. 
drack inte så mycket, men hade det kul ändå! knalla hem till emil runt två kanske?  lyckad helg var det iallafall:)
hoppas den här helgen blir lika dan om det blir som planerat . här får ni tre bilder från rasse, nu ska jag sova,night