/ Allmänt /

27 AUGUSTI

Hej! jag kan inte blogga som vanligt . Har varken dator eller kameran längre :/ så sitter just nu på valdixi och passar på. Det hände lite saker i lördags natt så jag drog ner hela mitt rum ganska bokstavligt och drog till min mor . Vanliga visan alltså . Så nu bor jag där igen . och kommer nog göra det tills jag har råda att bo själv! Mitt rum är i vanlig ordning fast i viken nu. såå nu vet ni läget =) 
 
Om man bortser från allt de tråkiga som hände i lördags så hade jag det skit trevligt innan! Det var kräftskiva hos basse så där var vi ett bra gäng . full som vanligt . Kan inte dricka som jag en gång gjorde :/ börjar bli gammal . lol
såå annars äre bra själv då ? strax åker jag till linköping en sväng med mina vänner . kul. så hörs när vi hörs! puss
min första header. haha
 
 
#1 / / top Model Josefin :

BLOGGA RÅ DIN SNYGGA JÄVEL!!!!