/ Allmänt /

14 SEPTEMBER

Fredag och nya favorit tröja från bikbok är på! :-) Detta är magi people. Den är såå gosig, tror att alla som ser mig bara vill krama om mig??? Självklart frågade jag om den fanns i svart innan jag slog till,men icke-bara miltärgrön och vit. Men denna färg är galet snygg också,näästan lika mörk ju. Klär resten i svart så det blir ju en snygg kombo. Idag har jag i alla fall gjort mitt pass tills våran resa i Otoberrrr. VAD JAG LÄNGTAR. En fråga,varför blir man alltid,alltid så himla ful på dessa kort?! ser ut som ansiktet svällt upp och man ser varenda näshår i näsan. suck. Jaja nu är det gjort. Självklart han jag inte till min bokade tid så fick snällt sitta och vänta i en timma på nya tiden. Stannade sen till hos Bea på vägen hem och tog en kaffe , avkopplande. Nu ska jag bara njuta av denna stunden innan min hjärna skriker städa. Som den gör ett visst klockslag varje dag.