/ Allmänt /

15 SEPTEMBER

 Godkväll! Blev ett sent inlägg idag. Har fart och flängt hela dagen känns det som men nu,nu sitter jag i soffan efter en dusch och lite mat och kollar på jag gör allt för min systerpå fyran(den är så så hemsk,men ändå fin att se) Jag har varit i min hemby i eftermiddag och hämtat ut paket & fikat med familjen lite. Mysigt. Mina helger består ofta av det faktiskt,eftersom jag jobbar i veckorna så åker ju ner en dag i alla fall. Sen måste jag säga att jag är fruktasnvärt rastlös hela tiden och har något inre rus i kroppen nu om dagarna så måste förflytta mig hehe. Men jag hade en väldigt lugn och skön morgon! Slängde mig i soffan i några timmar och bara mös. Jag tänkte svara på en fråga vartefter som jag fått här på bloggen senaste veckan! Har helt missat att skriva om just det. Tänkte att det kanske är lite kul att göra lite sånt också när insprationen inte är på topp. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen,ja så länge jag orkar hålla mig vaken...