/ Allmänt /

28 SEPTEMBER

 Daddy's tshirt, is the best...♥ I'm sooo sorry guyssss. Jag har jobbat,varit på möte,sovit och jobbat i veckan. Mycket mer går inte att trycka in. Jag ligger nu i joursängen AS dålig:/ Det var ju inte alls länge sen jag mådde så här,förkyld och febrig. Men jag får skylla mig själv när jag skryter om att jag inte har varit sjuk på typ två år....nu bara IN YOUR FACE B. Kvällen är värst och mornar , hyfsat lugnt på jobbet så det går. Skönt att sluta tidigt en Lördag dock! Det är lika vanligt som att jag vaknar utvilad och pigg. :) Nu får vi se hur denna natten blir, tror alla i mitt liv vet att jag inte sover på mina jourer(Det innebär att jag är på jobbet 24 h och sover här) men ska försöka. Vet inte varför jag har så svårt att sova hemifrån? Mamma? Hoppas ni har en bra start på helgen. Natti