/ Allmänt /

Sista dagen på det här året ..

tråkigt men sant! det här året har vart bäst , för det mesta iaf. Hoppas 2011 blir snäppet bättre:)
nu ska jag verkligen leva.


Idag ringde klockan vid nio , men orka ja gå upp? nae. Rasse ringde oh sa att bussen gick vid tio(eller det visste jag redan för de va jag som fixa allt..) men det hann jag ju inte med , så skulle vi ta en senare men nae.
så rasmus bliev rätt så irriterad ;)

Så vet ifan vad jag ska ha på mig idag , eller jag vet inte ens vad jag ska göra?? illa.  hinner inte hem för att fixa mig heller , för mamma & dom drar vid 2 ohhhh !!! så vet inte vart jag ska fixa mig heller. hör ni hur jag hart eller ?
och jag vill inte att den här kvällen ska bli förstörd , vill att den ska bli grym! så JAG VET INTE !

men nu snart kommer mamma med alla mina grejer jag behöver , så ska dra mig. Ha en grym kväll!:D