/ Allmänt /

GRRR..

Nu är jag FÖRBANNAD. Jag är grön i hela håret.GRÖN! ok..ni ska få höra varför..
Jo min syster och malin kom på iden om att färga mina toppar gröna med karamellfärg. Jag var emot det,lät henne testa lite,men med deras förbannade tjat sa jag så klart "okej,gör det" så där satt jag medans emelie öste i färgen.
 
Resultatet blev förjävligt! Man kan tro att mina toppar börja mögla eller att jag fick fot svamp..i håret. Iallafall det var i tisdags och nu är det torsdag och snart är det fredag. Och jag får inte ur det! Har tvättat mitt hår sju gånger nu,resultatet där blev att jag har fått grön färg i hela håret istället. Men ni kanske tycker det är snyggt? Jag är inte ens klar med att bli blond och nu ska jag bli grön hårig med..Har fått svaret ikväll att det nog inte kommer att gå ur mitt hår alls för att det är så färgat och slitet,jätte bra. 
 
Så nu mina vänner behöver jag ha hjälp med min frissa va. Klippa av mig håret vet jag att jag måste för det är så grymt slitet just nu..tråkigt tråkigt. Jag vill verkligen bli brunett igen! Tycker det är sååå snyggt alltså.
Men samtidigt så har jag försökt bli blond nu ett bra tag. Så det känns onödigt..? eller? Annars så funderar jag på att lägga i mörkare färg i botten och blondera det mer nertill. Det är svårt det här. Jaja,ni får jätte gärna skriva vad ni tycker,om ni vill! 
 
I morgon måste jag iallafall lägga i blond färg så jag är snygg till kvällen...eller så blir det rakapparaten? Har ju hänt förut,men hela håret vet jag inte? haha...
 
 
Ni ser ju hur slitet det är .Det har blivit mycket ljusare..., / mögel