/ Allmänt / PARTY /

31 JANUARI

Alltså,vilken kväll vi hade igår !! Tjejorna(Emelie,Alexandra & Emelie) kom hem hit för att umgås,spela spel och dricka gott . Vi lagade varm smörgostårta,eller dom gjorde den medans jag kollade på =) Det är en klassiker att göra,sååååå jädrans gott! Sen flög det kläder överallt för ingen visste vad man skulle ha på sig,tillslut blev vi skapligt nöjda med the looks så då gick vi på alkoholen . Spelade spel och dunkade musik . Lite senare in på kvällen rullar det in en bil på gården,utan en ända aning så kliver min älskade pappa med fru och lillebror ut och och joinar oss <3 Vi sken upp som solar syrran & jag haha . Pappa var på G , sen bar det av till festen! Killarna spelade för fullt när vi kom fram och det var folk överallt . Vi dansade och skrattade i flera timmar . Första gången min far träffade svärföräldrarna också , det har inte riktigt blivit av . Så det var himla skoj . Jag sa det till alla,när jag stod där och såg min kärlek stå och spela på scenen så blir jag kär på nytt. Det ryser till i hela kroppen och jag bara står och ler hahah .. min fina älskling . När lokalen var tömd så var det dags att röja undan det värsta,03.30 var vi hemma . 
 
Idag har jag mått som jag förtjänat! Men det är inte på samma nivå som förr så det är sjukt skönt. Käkat pizza och skrubbat det sista i byggdegården . Nu ligger vi på varandra i soffan , jobb i morgon så tänkte krype till sängs vartefter . Idag känner jag mig riktigt tacksam för alla fina människor jag har i mitt liv . ♥
#1 / / Emma -Merakibeauty.se:

så fint du har gjort :)