/ Allmänt / MY LOVE /

27 MAJ

Vilken bra helg det har varit. Bara umgåtts med bra människor och allt har varit såå himla bra! Igår blev det en lagom lång kväll hemma hos Johan & josefine , mallan kom förbi inatt och pratade lite också. Nio års vänskap <3 Hon är i stort sätt den enda från "förr" jag har sån kontakt med fortfarande. Hon guldvärd.♥ Idag har vi firat våran älskade mor på morsdag , jag älskar dig mest av allt i hela världe mami. Du har verkligen kämpat för att vi ska ha det bäst i våran uppväxt(and stilld do) det är i äldre dar man inser hur mycket du verkligen gjort för oss alla syskon. Så du är värd allt. Plus att vi har firat våran lillasyster som blir 16(!!!) år idag. Helt galet ju?! Nu har man inga småsyskon längre. Damn. Tiden går. 
 
Okej. Fan vad tjatigt det blev men,igår firade jag och Robin 3 ÅR med varandra också! Herregud vad fort det har gått. Vi har hus , Volvo och...en cheva. hahah.. Barn är inget vi funderar på så det kan möjligtvis bli en hund framöver.  Men vi pratar ofta om hur bra vi har det just nu i livet och att vi är väldigt tacksamma för det. Att jag skulle vara så här kär nån någongång trodde inte lilla Ida för 9 år sedan. Men jääääklar vad kär jag är. I lav ju bejbä.