/ Allmänt /

5 JANUARI

Tur det är god kväll varje gång jag skriver i alla fall :-) Har ni tröttnat på mina icke så roade naturbilder? Mitt finninga , trötta och vita ansikte passar sig inte så jätte bra på bild just nu...men ni har nog inte glömt hur jag ser ut endå hehe. Den här bilden tog jag på väg till promenaden idag från bilen faktiskt , rätt fin himmel. Dock skulle inte lite snö skada! Då skulle mitt face passa in möjligvis. Lagom när jag hade gått klart ikväll så hoppade jag in och jobbade några timmar på jobbet. Skulle endå bara suttit hemma i min ensamhet och gjort nada så då kan man ju tjäna lite cash och få den sociala biten :) Tar ca fem minuter til jobbet så det gör mig ingenting alls. När jag snart beger mig hemåt så ska jag mysa ner mig i soffan framför en film i mitt helt nystädade hem. YES.