/ Allmänt /

rubrik ehm..

..känner att jag inte sitter här så ofta längre , hm kan bero på att datan är pajj än och så är det sjukt segt med .
men den här veckan har ju inte vart som alla andra precis , för det har ju vart skola . men den har vart riktigt chill faktiskt ! , slutat 11-12 varje dag och har inte jobbat ett skit !!
har vart ute på grännes och vart lite överallt , och idag va jag inte i skolan allas hade ärenden i stan hihi.
Just det , det är ju fredag idag med . vad har jag gjort ? .. kom hem från stan runt sex , stanna i viken .
vart segt så nu ligger jag i fhilles säng helt ensam ?! , haha tröttna på att va med dom där nollorna så bettan kom och hämta mig , hade inte kissat på hela dagen så hade behov av toa då kan jag säga . men nu är det löööst serru , duscha precis med så nu känner jag mig extra frääch när baby kommer , fast han tror jag är hemma så undrar vad han tänker när han öppnar dörren och ser mig ligga här som ett spöke. bara vänta o se ;)
vet inte redigt vad som händer under helgen , ta det lugnt skulle jag tro .
nej nu ska jag se om jag hittar en film på datan , önska mig lycka te !

later !