/ Allmänt /

inte varje dag man är i stan inte !

tjenaretjenare! sov hos min babyboy inatt som jag inte har gjort på en evighet rätt mysss.
Men iaf sluta vid halv elva idag och då tog cessie och jag bussen in till stor stan och hämta upp hennes kusin robin i rececentrum . Sen gick vi omkring och glodde lite , jag hitta en rätt schysst shorta som jag vart nöjd med faktiskt ! , inte varje dag man är i stan  . Men tog bussen som tillbaka som gick runt två tiden så kom t vika vid tre skulle jag tro , då gick vi upp till kimme och hämta han fhille and gps . sen vidare upp till cessie orom .
har vart där hela tiden kom hem för cirka en timma sen och då börja jag laga mat till lillebror som typ hungra ihjäl synn.. ska snart hoppa in i en varm dusch och raka mig från topp till tå tänkte jag , sen vänta tills klockfan slår nio så min käre moder kommer hem och kan ta hand om sin egna son.. Så jag kan åka till min nallebjörn på andra sidan skogen hihihi.



en snart fyra år gammal bild på mig & bror , (sover på bilden,ärinte så gullig annars)



nu ska jag hoppa in i duschen!  later